Cicci

Direktlänk till inlägg 25 september 2012

Show some love ;)

Av Cicci - 25 september 2012 08:23

Min kompis Mana är med och tävlar i att göra tårtor, så jag tycker absolut att ni ska rösta på henne. Hon är jäkligt duktig och har inte gått kurs och så.

Man kan vinna en tårta när man röstat ;)


Rösta gör ni här!

 
 
Emliz

Emliz

17 november 2012 22:59

Heej! Fin blogg! Lämna gärna en kommentar hos mej. Och uppdatera gärna lite oftare ;) visade min man och dotter den gagman style videon och båda blev som besatta!! Ses på måndag! kram

http://www.nogg.se/verliebt

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cicci - 4 mars 2015 23:20


Hängde upp en ny lapp på min dörr så att jag slipper stå ut med mer skit i mitt liv:     Har varit sjukskriven i 3,5 månad nu p.g.a. min underarm. Går igenom en massa undersökningar just nu då ingen vet vad som är felet. Har så jävla ont hel...

Av Cicci - 31 mars 2014 09:18

Jag använder inte min blogg så ofta längre då jag äntligen skaffade mig en smartphone och upptäckte instagram, haha! Så vill ni fortsätta att kolla in min vardag så rekommenderar jag er att följa mig på instagram;  http://instagram.com/omnismalus# ...

Av Cicci - 22 september 2013 19:12


Så har jag tagit en lista av min vän Rockgrodan!     Namn: Cecilia. Ålder: 26. Bor: I Gislaved, småland.         Beskriv din bästa egenskap: Tänker mycket på min familj och vänner och glömmer ibland bort mig själv. Har alltid sto...

Av Cicci - 17 augusti 2013 11:56

Idag fyller min fina kvinna Sandra 25 år! <3       Och jag kan inte fira henne idag då hon är på Rockstad Falun- festivalen. Men jag tvivlar inte på att hon får en rolig födelsedag då hon är med andra vänner och bland hårdrockare och får ...

Av Cicci - 3 augusti 2013 11:30


  Klippte ihop min första film någonsin och självklart blev det av årets bilder och videoklipp från årets Sweden Rock Festival tillsammans med alla min underbara vänner i Camp Granngården! <3   ...

Presentation


Cicci här!
27 år och bor i Gislaved tillsammans med min katt Luci. Jobbar inom industri. Jag gillar hårdrock och metal, spel, festivaler, film.

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards