Cicci

Direktlänk till inlägg 24 september 2011

Tadaaaa!

Av Cicci - 24 september 2011 11:27

Blev uttråkad i morse och klippte den där jävla luggen. Dock så var det ju ett tag sen så mitt hår fattar inte riktigt hur det ska ligga så det ser lite ojämnt ut just nu, men så fort det blir som det ska så är det rakt!



Var på affären innan och handlade lite inför kvällen, tänkte göra tacos. Blev lite nere igår då min "lön" kom in, 1500kr... suck. Hoppas att det kommer lite sjuklön den 27e också så man har lite mer att bidra med. Får ju världens sämsta samvete just nu då jag inte kommer kunna bidra så mycket denna månaden. Fuck!


Igår var jag på intervju och ska eventuellt inskolas som personlig assisten redan på tisdag om allt går dom det ska och då får jag börja jobba på helgen sen. Kommer bli lite kvällar, nätter, dagar och helger, det tackar jag för.


 
 
Elin

Elin

24 september 2011 12:12

Sv: Jag går estetiskaprogrammet musik uppe i Kalix, men egentligen vill jag gå estetik och media nere i Umeå.

http://morbidoutlook.se

 
Maddis

Maddis

3 oktober 2011 15:35

Bra val det där att klippa lugg! Tummen upp!

http://sindrobe.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cicci - 4 mars 2015 23:20


Hängde upp en ny lapp på min dörr så att jag slipper stå ut med mer skit i mitt liv:     Har varit sjukskriven i 3,5 månad nu p.g.a. min underarm. Går igenom en massa undersökningar just nu då ingen vet vad som är felet. Har så jävla ont hel...

Av Cicci - 31 mars 2014 09:18

Jag använder inte min blogg så ofta längre då jag äntligen skaffade mig en smartphone och upptäckte instagram, haha! Så vill ni fortsätta att kolla in min vardag så rekommenderar jag er att följa mig på instagram;  http://instagram.com/omnismalus# ...

Av Cicci - 22 september 2013 19:12


Så har jag tagit en lista av min vän Rockgrodan!     Namn: Cecilia. Ålder: 26. Bor: I Gislaved, småland.         Beskriv din bästa egenskap: Tänker mycket på min familj och vänner och glömmer ibland bort mig själv. Har alltid sto...

Av Cicci - 17 augusti 2013 11:56

Idag fyller min fina kvinna Sandra 25 år! <3       Och jag kan inte fira henne idag då hon är på Rockstad Falun- festivalen. Men jag tvivlar inte på att hon får en rolig födelsedag då hon är med andra vänner och bland hårdrockare och får ...

Av Cicci - 3 augusti 2013 11:30


  Klippte ihop min första film någonsin och självklart blev det av årets bilder och videoklipp från årets Sweden Rock Festival tillsammans med alla min underbara vänner i Camp Granngården! <3   ...

Presentation


Cicci här!
27 år och bor i Gislaved tillsammans med min katt Luci. Jobbar inom industri. Jag gillar hårdrock och metal, spel, festivaler, film.

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards