Cicci

Direktlänk till inlägg 11 april 2012

Utmaning!

Av Cicci - 11 april 2012 15:07

Blev utmanad av Rockgrodan och hon vill att jag besvarar ett gäng frågor, so here we go!


1. Ditt favorit tv-program eller serie?

Gillar många serier, men t.ex: How I Met Your Mother, Glee, Game of Thrones, Bleach, Fullmetal Alchemist.


2. Vad gör du om hittar en 1000-lapp på marken utomhus?

Omg! Mat för en hel vecka eller två! Skulle jag faktiskt hitta en tusenlapp liggandes skulle jag behålla den, skulle jag dock finna den i en plånpok hade jag lämnat in det.


3. Vad ville du bli när du var liten?

Jag ville bli artist och superhjälte ;)


4. Var hade du åkt om du fick åka på gratis semester var som helst i en månad?

Bora Bora! Typ dyraste resemålet och har dessvärre också varit mitt drömresemål i måååånga år. Så hade jag fått det gratis så absolut!


5. Stå naken mitt på Sergels torg i Stockholm en hel dag eller äta en mask varje dag i ett år?

Jag är ju inte blyg av mig, men att stå en hel dag låter jobbigt, kan jag få sitta? :p


6. Om du fick vara en man för en dag, vad hade du gjort?

Jag hade absolut testat att göra helikoptern! Hade provat att ha sex med nån också för att se hur det kändes, sen hade jag nog blivit tokig på pungsvett.


7. Vilken maträtt kan du inte leva utan?

Jag älskar lasagne, potatisgratäng, revben. Så hade inte kunnat leva utan dem.


8. Glass eller godis?

Glass.


9. Blir du lätt avundsjuk på dina vänner?

Inte lätt, men fina egenskaper har mina vänner som inte jag har. Hade också velat ha dem, men det är väl det som gör dem extra fina :)


10. Vilken är den dyraste skönhetsprodukten du äger?

Oj, öh. Jag äger inte dyra skönhetsprodukter. Jag kan räkna på mina skor istället och mina kängor kostade mig 1300kr för typ 10 år sen, haha!


11. Det konstigaste du varit med om?

Jag är med om konstiga saker jämt! Blir väl så när man själv är konstig. Men ja, översvämningen i Värnamo var ju konstig.



Nu är det igentligen tänkt att jag ska göra 11 egna frågor och ge till 11 nya personer, men ni får nöja er med mina svar så länge så får vi se om jag gör frågor någon annan dag. Nu ska jag duscha, laga mat och baka jordgubsspaj.

 
 
Sheriilyn

Sheriilyn

16 april 2012 18:01

svar: Tack ska du ha! :)

http://sheriilyn.blogg.se

 
Sandra

Sandra

18 april 2012 22:25

Jag hoppas med :D

http://rockgrodan.com

 
Sheriilyn

Sheriilyn

27 april 2012 08:33

Måste bara säga att Fullmetal alchemist brotherhood var enligt mitt tycke sjukt mycket bättre än den första versionen!! Den följer även originalhistorian (mangan) nästan helt precist. Åh <3

http://sheriilyn.blogg.se

 
Sheriilyn

Sheriilyn

28 april 2012 15:25

svar: SF-bokhandeln är bäst. :)

http://sheriilyn.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cicci - 4 mars 2015 23:20


Hängde upp en ny lapp på min dörr så att jag slipper stå ut med mer skit i mitt liv:     Har varit sjukskriven i 3,5 månad nu p.g.a. min underarm. Går igenom en massa undersökningar just nu då ingen vet vad som är felet. Har så jävla ont hel...

Av Cicci - 31 mars 2014 09:18

Jag använder inte min blogg så ofta längre då jag äntligen skaffade mig en smartphone och upptäckte instagram, haha! Så vill ni fortsätta att kolla in min vardag så rekommenderar jag er att följa mig på instagram;  http://instagram.com/omnismalus# ...

Av Cicci - 22 september 2013 19:12


Så har jag tagit en lista av min vän Rockgrodan!     Namn: Cecilia. Ålder: 26. Bor: I Gislaved, småland.         Beskriv din bästa egenskap: Tänker mycket på min familj och vänner och glömmer ibland bort mig själv. Har alltid sto...

Av Cicci - 17 augusti 2013 11:56

Idag fyller min fina kvinna Sandra 25 år! <3       Och jag kan inte fira henne idag då hon är på Rockstad Falun- festivalen. Men jag tvivlar inte på att hon får en rolig födelsedag då hon är med andra vänner och bland hårdrockare och får ...

Av Cicci - 3 augusti 2013 11:30


  Klippte ihop min första film någonsin och självklart blev det av årets bilder och videoklipp från årets Sweden Rock Festival tillsammans med alla min underbara vänner i Camp Granngården! <3   ...

Presentation


Cicci här!
27 år och bor i Gislaved tillsammans med min katt Luci. Jobbar inom industri. Jag gillar hårdrock och metal, spel, festivaler, film.

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards